lørdag den 11. maj 2013

Endnu en dejlig dag i haven, dag 2

Så fortsatte den uendelige historie...at luge ukrudt mellem fliserne i haven. I dag nåede jeg et lille stykke mere, mens vores søde, lille kanin fik lov at komme lidt ud i en improviseret indhegning. Det tog den sådan ca. to minutter at finde ud af, at den nemt kunne løfte hegnet op med snuden og løbe ud under det...søde kanin! Så nu har vi droppet indhegningen og sat det op langs vores ret åbne haveskel, og så får den lov at rende rundt i hele haven. Det er rigtig hyggeligt, og den er bare overalt (også udenfor haven, men heldigvis ved den jo, hvordan den skal smutte IND igen ved at løfte hegnet op!)

I går fik jeg fejet hele indkørslen og den er LANG (til gengæld sprang jeg motionscenteret over, fejning giver virkelig god træning af armmusklerne)!  Og så fik jeg klippet et par roser lidt ned og sat de tulipaner, vi købte i Amsterdam sidste år...de skulle vist have været sat noget før, de var begyndt at gro inde i posen, så jeg ved ikke, om de klarer den?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar