torsdag den 31. oktober 2013

JUL, julemærker

Ved godt, det er lidt tidligt, alt for tidligt faktisk, men jeg var på posthuset i går:



Jeg synes bare, de nye julemærker er SÅ søde!


Foruden de traditionelle ark, som forøvrigt også er anderledes, end jeg husker, de plejer at være, fordi der både er små og større mærker på arket, kan man også få et ark med fem meget store mærker og et mindre ark med 10 forskellige, udvalgte mærker. Jeg faldt bare for dem og har lyst til at købe alle slags, selvom jeg må indrømme, at det med at få skrevet julekort efterhånden ikke bliver til så meget.


På siden ser I nogle billeder af det store ark til 60 kr.
Er de ikke bare søde?

Se mere om julemærkerne her (og dette er ikke en reklame, jeg skriver udelukkende fordi jeg er helt vild med årets mærke!)

5 kommentarer:

  1. De ligner de glansbilleder jeg samlede på i min barndom.
    Jeg har faktisk samlet julemærker siden 1978 hvor ældste blev født. De er sat ind i en bog til ungerne, hvor der hvert år er skrevet hvordan vejret er juleaften, og hvor julen blev holdt, hvilke gaver de fik osv.

    SvarSlet
  2. Det var dog en god ide, Pia. Den kunne man godt efterligne.
    Jeg tror også julemærkerne i år ER glansbilleder. Men skønne, det er de!

    SvarSlet
  3. Åååhh alle mine gamle glansbilleder, jeg genkender nästen alle sammen.

    SvarSlet
  4. Wow that was strange. I just wrote an very long comment but after I clicked submit
    my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing
    all that over again. Anyhow, just wanted to say fantastic blog!


    Also visit my web site: stride rite printable coupons stride rite stride rite carla

    SvarSlet