lørdag den 23. februar 2013

Endelig færdig!

Jeg har jo skrevet, at jeg ikke får lavet særlig mange håndarbejdsting, selvom det er det, jeg helst vil og det, jeg gerne vil vise her på siden. Det bliver bare ikke til så meget. Jeg håber, bloggen her kan anspore mig lidt:-)
MEN jeg er faktisk lige blevet færdig med dette her:

Det var et rigtig langsommeligt arbejde, fordi jeg hele tiden skulle lukke af og slå op igen. Jeg ved ikke, om jeg ville gøre det igen? Men faktisk er det blevet rigtig lækkert. Det er valset ved 30 grader i vaskemaskinen sammen med et par comboybukser (tak til strikkeklubben for gode råd til det!), og nu er det lige præcist så lækkert og blødt, som jeg ville have det.
Længden er lidt kortere, end de andre, jeg har set her i blogland eller som opskriften siger, men det var altså den længde, jeg syntes, det skulle have!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar